Trening w domu

Żeby poprawić swoją muskulaturę wcale nie musisz chodzić na siłownię czy do jakiegokolwiek klubu na treningi morderczego crossfitu. Jeśli będziesz odpowiednio zmotywowany do działania, to duże mięśnie będziesz w stanie zbudować w zaciszu własnego mieszkania, nawet bez potrzeby inwestowania dużych pieniędzy w sprzęt do ćwiczeń. Najważniejsze żebyś chciał trenować, wyznaczył sobie cel (np. zero oponki wokół brzucha i obwód bicepsa powyżej 45 cm) i z uporem maniaka do niego dążył.

trening

Jeśli decydujesz się na trening we własnym domu, musisz być o wiele bardziej zmotywowany od osób, które regularnie chodzą na siłownię. Takie osoby, gdy już przekroczą próg siłowni, widzą inne ćwiczące osoby (niekiedy bardzo muskularne) i momentalnie nabierają ochoty do treningu. Jeśli na jednej sali ćwiczą osoby płci przeciwnej, to tym bardziej nie odpuścimy na treningach, będziemy chcieli pokazać, że jesteśmy prawdziwymi twardzielami.




W domu zamiast osób, które będą motywowały nas do działania będziemy mogli się jedynie spotkać z pokusami. Być może takie rzeczy jak telewizor czy komputer tak będą absorbowały naszą uwagę, że coraz częściej będziemy odpuszczać treningi, aż wreszcie zapomnimy co to znaczy aktywne spędzanie czasu wolnego.

Podsumowując: jeśli mamy zamiar trenować w domu, to musimy być porządnie zmotywowani, w innym przypadku nasze treningi będą mijały się z celem.