Ćwiczenia na nogi

Jeśli mamy hantle, to bez problemu w ciągu kilku miesięcy powinniśmy poprawić swoją muskulaturę. Same hantle wystarczą do tego, aby móc trenować wszystkie partie mięśni naszego organizmu. Wielu sportowców podczas treningu na masę zapomina o dolnych partiach mięśni. Już nawet po roku ćwiczeń (z wyłączeniem treningu nóg) możemy wyglądać karykaturalnie.

Podstawowym ćwiczeniem, które angażuje do pracy mięśnie nóg są przysiady. Jeśli hantle będą dla nas za lekki, to możemy spróbować o wiele trudniejszej wersji tego ćwiczenia, a mianowicie przysiady na jednej nodze. Już nawet bez obciążenia są one nieco trudne, a co dopiero mówić, gdy trzymamy w każdym ręku po kilkadziesiąt kilo.




Innym rodzajem ćwiczeń są wykroki, wejścia na podwyższenie. Jeśli chcemy rozwinąć mięśnie brzuchate łydek, to powinniśmy stosować wspięcia na palce. Sprawdźcie też poniższe ćwiczenia, a na pewno dość szybko uda się Wam rozbudować mięśnie nóg.

10 świetnych ćwiczeń na wyrzeźbienie mięśni nóg:



Masz chude łydki? Dzięki poniższym ćwiczeniom skutecznie możesz zapełnić nogawki swoich spodni (i nie muszą to być wcale rurki).



Brakuje Wam inspiracji? W dzisiejszych czasach nie trudno jest znaleźć w sieci jakieś inspirujące czy też motywujące filmy prezentujące osoby, które osiągnęły swój cel w danej dziedzinie. Również w przypadku kulturystyki nie jest inaczej. Już teraz obejrzyjcie poniższy film, na którym prezentowane są zdjęcia osób z naprawdę imponuącą muskulaturą - szczególnie dolnych partii ciała. Po takim seansie na pewno nabierzecie ochoty do ćwiczeń.